Landstræner Paulus Wildeboer tog på træningslejr i selskab med 16 svømmere i julen. Det er der kommet mange flotte billeder ud af.Der var tale om en basis træningslejr med mindre fokus på svømning og mere fokus på ”dryland”. Om formiddagen stod den på tre timers langrend, mens eftermiddags programmet dagligt bød på en times dryland- og styrketræning foruden to timers svømning.
Træningslejrens fokus var udviklingen af svømmernes aerobe kapacitet, styrke, teknik og hurtighed. Samtidig var opholdet en god introduktion til højdetræning for svømmerne, idet langrendsdelen fandt sted i cirka
Heldigvis havde Paulus medbragt sit kamera på træningslejren.
Se her de mange herlige og smukke billeder af svømmere i både nytårsdress og varmt skiudstyr.
Dansk Svømmeunion